İnternete girip aradığı oyunu, programı yada bilgisayara inebilecek herhangi bir yazılımsal ürünü arayan her kişinin yolunun düştüğü adres indir.com olmuştur. Çünkü 2011 yılından beri milyonlarca kişinin ziyaret ettiği indir.com Türkiye’nin en güncel yazılım, uygulama ve oyun indirme kütüphanesi denilebilir. Bu başarı artık Türkiye sınırlarının dışına çıkılması gerektiğinin en büyük göstergesi olmuş ve en.indir.com geçtiğimiz günlerde […]
Kategori Arşivleri: Blog
Sentilyon olarak değerli okurlarımız için kaleme aldığımız faydalı ve güncel içeriklere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Yaklaşık 375 milyon aylık aktif kullanıcı sayısına sahip olan Instagram’ın kendi içerisinde mesajlaşmayı sağlayan Instagram Direct uygulaması yepyeni özelliklere kavuşarak çok daha eğlenceli bir kullanım şansı sunmaya başladı. Gelen son güncelleme ile geçerli olan özelliklerden biri de link paylaşma oldu. Daha önce hem fotoğraf hem de videoların yatay ya da dikey boyutlarda paylaşılabilmesine olanak tanıyan […]
Dünya genelindeki en ünlü arama motorları arasında yer alan Yandex, Rusya’nın en fazla kullanılan arama motorudur. 2011 yılından beri Türkiye’de de faaliyetlerini başlatan Yandex, ülkemizde de en aktif şekilde kullanılan arama motorları arasındadır. Yandex, popülerliği sebebiyle reklam verilebilecek olan platformlar arasındadır. Yandex reklamları verildiği zaman hedef kitlenize başarılı bir şekilde ulaşmayı da sağlayabilirsiniz. Yandex özellikle […]
Tıklama başı maliyet, tıklama başına ödemekle yükümlü olduğunuz ve ödemeyi kabul ettiğiniz rakamları sizlere göstermektedir. Teklifi sunmaya başladığınız andan itibaren her bir tıklama için belirli ödemeleri yapmaya başlarsınız. Teklif verebilme yöntemlerinin yer aldığı reklam kampanyalarında ise tıklama başı maliyet teklifleri mevcuttur. Maksimum tıklama başı maliyetleri, reklamınız için yapılacak olan tıklama karşılığında ödeyeceğiniz en yüksek ödeme […]
Dönüşüm oranları internet sitelerini ziyaret eden kullanıcıların internet sitesinde istenen davranışları gerçekleştirmesi ve geri dönüşüm oranları yükseltmesidir. Kullanıcıların gerçekleştirmesini istediğiniz davranışlar, markanız için kurguladığınız stratejilere göre değişkenlik gösterebilir. Kullanıcı davranışları bazı zamanlar ürün satın almak olabilirken, bazı zamanlarda bir haber bülteni veya e-posta bültenine abone olmak olabilir. Kar amacı ile yürütülen internet siteleri için geri […]