Bir ürünü ya da hizmeti tanıtabilmek için açılış sayfası oluşturmak son derece kolaydır. Ancak oluşturulan bu açılış sayfasındaki dönüşüm oranları artırmak bir hayli zor olabilir. Açılış sayfalarının hedef kitlenin özelliklerine hitap edebilmesi, dikkatini çekebilmesi ve onları ilgilendirebilecek içeriklere sahip olması gerekmektedir. Açılış sayfasındaki dönüşüm oranlarını nasıl artırabileceğinizi merak ediyorsanız kullanıcı deneyimi kontrol listelerinde de yer […]
Kategori Arşivleri: Blog
Sentilyon olarak değerli okurlarımız için kaleme aldığımız faydalı ve güncel içeriklere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Markalar kendi reklamlarının, sürekli olarak en üstte konumlandırılmasını isterler. Ürün ve hizmetleriyle ilgili alakalı kullanıcıların reklamlarının tıklanmasını isteyen markalar bu tür sebeplerden dolayı Google aramalarında en üst sıralarda yer almak için çalışmalar sergilerler. Google’da en üst sıralarda yer almak için ise en önemli etken tıklama başı teklifleridir. En düşük maliyet ile kullanıcıların reklam tıklamaları herkesin […]
Ürün veya hizmetleriniz ile ilgili YouTube platformunda reklam vermek istiyorsanız sizler için hazırladığımız aşağıda yer alan maddelere uymanız yeterlidir. Video öncesi görüntülü reklamlar için hazırlanan başlangıç sayfasına giriş yapmanız gerekmektedir. Giriş yaptıktan sonra sağ üst kısımda yer alan “Başlayın” butonuna tıklayın. Karşınıza gelen sayfada video reklam alanındaki YouTube’da video öncesi çıkmasını istediğiniz URL adresinizi girin. […]
Instagram platformundaki video reklamları ile başarıya ulaşmak gibi hedefleriniz var ise bu noktada dikkat etmeniz gereken bazı detaylar da bulunuyor. Instagram platformu için reklam stratejileri geliştirmek istediğiniz zaman ve bu stratejileri video tabanlı olarak geliştirmek istediğiniz zaman kullanıcılara bilgi vermeniz, harekete geçirmeniz ve profilinizi incelemeleri konusunda başarılı olmanız gerekiyor. Kullanıcı Akışı ve Uyumlu Reklamlar Reklamlarınız […]
Dijital pazarlama açısından son derece önemli bir yere sahip olan Instagram, uzun süredir hikayeler özelliği ile de dikkat çekiyor. Milyonlarca kullanıcısı olan Instagram platformunda hikaye reklamı vermek istiyorsanız, bazı noktalara dikkat etmeniz gerekebilir. Hikaye reklamları vermek istediğiniz zaman ilk olarak reklam boyutlarına uygun görseller ayarlamanız gerekiyor. Instagram hikaye reklamları için 1080 x 1920 boyutundaki görsellere […]