“Hemen Çıkma Oranı” internet sitenizi ziyaret eden kullanıcıların içeriklerinizi görüntüledikten sonra sizi terk edip etmediğini belirleyen bir ölçüm sistemidir. Örneğin, sitenizi 100 kişinin ziyaret ettiğini varsayalım. Bu 100 ziyaretçiden %75’lik kısım içeriğinizi tükettikten sonra sitenizden çıktı. Geriye kalan kısım ise başka bir tıklama ile sitenizi gezmeye devam etti. Bu tür bir senaryoda Hemen Çıkma Oranı […]
Kategori Arşivleri: Blog
Sentilyon olarak değerli okurlarımız için kaleme aldığımız faydalı ve güncel içeriklere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Alım gücünün sürekli arttığı, 1996 ile 2001 yılları arasında doğan Z jenerasyonu, dünya nüfusunun %25’ini oluşturmaktadır. Marka gelirlerinin önemli bir payına sahip olan bu jenerasyon, markalar tarafından da büyük bir dikkat ile incelenmektedir. Markalar, piyasadaki değerlerini koruyabilmek ve yükseltebilmek için sık sık Z jenerasyonuna uygun olabilecek çalışmalar sergilemektedir. Yatırımlarını Z jenerasyonunun beklentilerini karşılayabilmek için yapan […]
İçerik üreticilerinin üzerinde en fazla tartıştığı konulardan birisi de ideal içerik uzunlukları oluyor. SEO için ideal içerik uzunluğunu aslında bir iki cümle veya sayı ile anlatabilmek pek mümkün değildir. Burada dikkat edilmesi gereken pek çok farklı değişken konu yer almaktadır. İçerik uzunluğundaki en önemli olan detay hedef kitlenizin kimlerden oluştuğu ve başarılı bir içerik hazırlayabilmek […]
Açılış sayfaları (Landing Page) dijital pazarlamanın en önemli detayları arasında yer almaktadır. Açılış sayfaları sayesinde müşterileriniz ile ilgili teklifler oluşturabilir ve iletişim sayfalarınızı bu sayfalar üzerinden yönlendirebilirsiniz. Açılış sayfalarını oluştururken başlıklarınızı ne şekilde kullandığınız, müşterilerinize nasıl bir tasarım sunduğunuz ve sayfanızdaki deneyim de son derece önemlidir. Başarılı bir açılış sayfası oluşturabilmek için sizlere özel hazırladığımız […]
Hashtag, “#” sembolü ile kullanılan sözcük ve boşluksuz şekilde yazılan söz öbekleri olarak adlandırılmaktadır. Hashtagler, kullanıcıların ilgi duydukları ve alakalı oldukları konulardaki içeriklerini ön plana çıkartabilmesini ve başkaları tarafından paylaşılan bu içerikleri görebilmesini sağlar. Facebook’ta da kullanılan hashtagler Instagram ve Twitter’da daha etkili bir şekilde kullanılabilmektedir. Hashtaglerin gruplar tarafından da kullanılmasını öneren ünlü tasarımcı Messina, […]