İçerik kalitesi düşük ve şüpheli sosyal medya platformlarından gelen linklere dikkat etmeniz gerekiyor. Sosyal medyanın sıralama faktörleri içerisinde bulunmadığı ve Google sıralamaları için dolaylı etki yarattığı biliniyor. Ancak yine de link performansı değerlendirilmesi yapılırken sosyal medya linkleri de büyük bir önem taşıyor. Google önümüzdeki yıllarda sosyal medya paylaşımlarının sıralamalar üzerindeki etkilerini de artırmaya başlayabilir. Bu […]
Kategori Arşivleri: Blog
Sentilyon olarak değerli okurlarımız için kaleme aldığımız faydalı ve güncel içeriklere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
SEO dünyasındaki herkes, Google’ın yeni arama algoritması güncellemesi olan “Bert”i konuşuyor. Bert güncellemesi doğal dilin önemini daha iyi bir şekilde kavramamızı da sağlamış gibi gözüküyor. Yeni güncellemede diğer güncellemelerin aksine büyük bir etki hissediliyor. Profesyoneller ise güncelleme ile birlikte bütün aramalarda, her 10 aramadan en az 1 tanesinin bu güncellemeden etkileneceğini söylüyorlar. Google’ın RankBrain güncellemesinin […]
Dinamik içerikler kullanıcıların geçmişlerine ya da kullanıcılarla ilgili bir veriye dayanarak değişkenlik gösterebilen içerik tipidir. Bu tür içerikler değişken web sitesi içeriklerini ya da e-mail içeriklerini de kapsamaktadır. Örneğin, özel bülteninize abone olan insanlara e-mail pazarlaması yapan bir turizm firması olduğunuzu varsayalım. Bu kişilere göndereceğiniz e-maillerde pazarlanacak olan tatil mekanlarını kişiye özel bir şekilde de […]
Zayıf içerik olarak adlandırılan ve kullanıcılara çok fazla yarar sağlamayan içerikler otomatik oluşturulmuş içerikler de olabilmektedir. Spinlenmiş içerikleri de zayıf içerikler kategorisine koyabilirsiniz. Bu tür içerik türlerinin oluşturulması kullanıcıların sorgularına yanıt vermemektedir. Dolayısıyla kullanıcıların ihtiyaçlarına yanıt veremeyen içerikler zayıf içerikler olarak adlandırılmaktadır. Zayıf İçeriklerin İnternet Sitenize Zararı Nedir? Google, internet sitenizde spam seviyesinde algılanabilecek zayıf […]
Tıklama oranları aynı zamanda “Tıklama – Gösterim” olarak da ifade edilmektedir. Bu basit formül sayesinde sayfanızın sorguda aldığı gösterimlerin kaç tanesinin tıklandığını ve tıklama olarak geri döndüğünü kolay bir şekilde hesaplayabilirsiniz. Tıklama Oranı Neden Önemlidir? İnternet sitenizin veya sayfalarınızın tıklanma oranları arttığı zaman doğal olarak internet sitenize veya sayfalarınıza gelen kullanıcı trafiğinde de artış ortaya […]