Son yıllarda WooThemes ekibi tarafından geliştirilmekte olan e-ticaret eklentisi Woocommerce pek çok kişi tarafından tercih edilen bir eklenti haline gelmiş durumda. Woocommerce sayesinde internet siteleriniz üzerinden online satış yapma imkanına erişebiliyorsunuz. 7 milyonu aşkın kişi tarafından indirilen ve aktif bir şekilde kullanılmakta olan bu eklenti şu an aktif olarak satış yapan e-ticaret sitelerinin %24’ünün altyapısında […]
Kategori Arşivleri: Blog
Sentilyon olarak değerli okurlarımız için kaleme aldığımız faydalı ve güncel içeriklere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
İnternet sitelerinizdeki içeriklerin yönetilmesi ve Google arama motorunda SEO açısından daha iyi sonuç alabilmesi için Yoast SEO eklentisini kullanabilirsiniz. Günümüzde her blog sitesinin ve web sitesinin WordPress altyapısında kullanmaya başladığı Yoast SEO sayesinde Google arama motorunda içeriklerinizin daha iyi görünmesini sağlayabilirsiniz. Google botları tarafından da içeriklerinizin algılanmasını sağlayan Yoast SEO, son zamanların en iyi internet […]
WordPress sistemlerinde en fazla tercih edilen galeri eklentisi NextGEN Gallery, 7.5 milyonu aşkın kullanıcı tarafından indirilmiş olan bir eklentidir. Eklenti tek olumsuz kısmı ise Türkçe dil desteğinin olmaması oluyor. Ancak son derece anlaşılır ve kolay bir kullanıma sahip olan eklentiyi Türkçe dil desteği olmadan da kullanabiliyorsunuz. Toplu galeri yükleme özelliği, albüm oluşturabilme ve daha pek […]
Her yıl daha zengin bir içerik ve daha geniş bir konuşmacı kadrosuyla düzenlenmeye devam eden Digitalzone, 21-22 Ekim tarihlerinde bu yıl yine İstanbul Şişli Radisson Blue Otel’de düzenlenecek. Toplamda 700 dijital pazarlama uzmanının katılımını hedefleyen Digitalzone’16, SEO ve dijital pazarlama konusunda tüm bildiklerinizi sorgulamanıza sebep olacak. 2015 yılında büyük bir etkinliğe imza atan Zeo firması, […]
Track Maven tarafından yapılan son araştırmalara göre B2B ve B2C içerik pazarlaması stratejileri ile yayınlanan içeriklerin sayısında geçtiğimiz yıl %40 oranında büyük bir artış yaşandı. Fakat araştırmaların detaylı sonuçlarına bakıldığı zaman içerik artışlarının müşterilerin dikkatini çekmediğini ve yeterli etkileşimi sağlayamadığını görüyoruz. İçerik sayılarının artması ancak dönüşümün sürekli olarak azalmasının ilk sebebi ise son 3 yıllık […]