SEO çalışmalarında başlık etiketlerinin çok önemli olmadığını ve sıralamaları etkilemediğini düşünüyor olabilirsiniz. Ancak linklerde tıklanma oranlarını düşündüğünüz zaman başlıkların hala size büyük bir katkı sağladığını görebilirsiniz. Eğer başlıklara tıklanma oranları artarsa trafiğiniz de bu durumla doğru orantılı olarak artar. Trafik ise sıralamalarda yükselmenizi sağlar. Ziyaretçilerinizin gördüğü ilk şeyleri değiştirerek, sitenizin trafiğini artırmayı deneyebilirsiniz. Aşağıda sizler […]
Kategori Arşivleri: Blog
Sentilyon olarak değerli okurlarımız için kaleme aldığımız faydalı ve güncel içeriklere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.
Bir iş sahibiyseniz ve bir internet siteniz varsa, muhtemelen sayfanızın görünürlüğünü artırabilmek için SEO olarak adlandırılan arama motoru optimizasyonlarına ihtiyaç duyuyorsunuzdur. İnternet siteleri aslında büyük yatırımdır. Ancak aile ve arkadaşlarınız dışında sitenizi kimse görmüyorsa size pek faydası olmayacaktır. Düşük bütçeye sahip olan şirketler genellikle araştırma yaparak bu problemi kendi yöntemleriyle halletmek istemektedir. Bunlardan bazıları başarılı […]
Growth Hacking son yıllarda internet platformlarında hızlı bir şekilde yayılmaya başlamış olan kavramlar arasındadır. Kaynak olarak fazla açıklanmasa bile bu içeriğimizde konuyu tamamen ele almaya çalışacağız. Teorik açıdan analizler sonucu optimizasyon işlemleri ile büyüme planlarının sağlanması için uygulanan çalışmalar growth hacking kapsamında ele alınmaktadır. Growth Hacking en fazla Google Analytics, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya […]
E-ticaret siteleri karar verme sürecinizde etkide bulunan korku, heyecan ve mutluluk gibi hisler uyandırabilecek taktikler uygulamaktadır. Bir sonraki internet üzerinden alışveriş yapacağınız zaman aşağıdaki bazı maddelere dikkat etmeniz faydalı olabilir. Bu maddeler aynı zamanda pazarlama yapmak isteyen kişilerin de işine yarayabilen maddelerdir. Aciliyet Hissi Oluşturma Ürünü sınırlı sayıda size göstererek erişilebilirliğinin kısıtlı olduğunu vurgulayabilirsiniz. Böylelikle […]
Google aramalar içerisindeki videolar için yeni bir özellik geliştirdi. Özelliğin adı ise “anahtar sahneler” oldu. Video içeriğindeki önemli anların belirtildiği bir özellik olarak ön plana çıkan anahtar sahneler, YouTuber’ları da yakından ilgilendiriyor. Yeni arama özelliği şimdilik İngilizce videolar için geçerli durumda. Fakat kısa bir süre içerisinde Türkiye’ye de geleceği söyleniyor. YouTube video akışında en altta […]